?

Log in

 
 
25 November 2005 @ 04:20 pm
Long time...  
wow long time since i've been here.

Not much to except that I missed my ride to the movies to watch GF i'm really pissed off about that, cuz my dad won't believe me if I say that I dunno what I'm gonna watch if i'm going with on friend, but this time i was going with a group so it's believable, but NO i had to miss my ride even tho i came on time to catch it, they leave half an hour before the movie beins...so yeah I'm not in a good mood at all!
 
 
Current Mood: disappointedcrying, mad, and pissed